Основні вимоги до самостійної підготовки макетів

Різноманітність технологій потребує виготовляння з різними вимогами по підготовці макетів. Радимо віповідально відноситись до піоготовки макетів

 

Колір
Векторні та растрові заливки з однаковою процентовкою після друку можуть мати різний відтінок (!)
Зливайте фонові векторні підкладки з растровими картинками в одне растрове зображення.
Сірий і бежевий колір складний, при друку може переходити в інші відтінки.


Увага! Цифровий та офсетний друк допускає різновідтіночність до 10% (норма для друкарського обладнання, в тому числі друк на різному обладнанні дає різні відтінки).


В процесі друку допустимо несовмещение фарб в 0,2 мм.
Якщо в макеті світле обличчя і темний оборот можливо фізична "отмарывание" в офсетного друку (перехід не тієї, що закріпилася фарби з лицьової сторони попереднього відбитка на зворотний бік наступного листа в процесі друку/порізки). Якщо сумарна барвистість зображення перевищує 300%, неминучі появи ефектів отмара, стирання, вищипування фарби з верхнього шару і злипання продукції.
У спеціальних макетах (з однотонної заливки) можливий різнотон, полошіння і точки, рекомендуємо додавати видимий шум або текстуру
Суцільна заливка на картоні Plike виглядає неоднорідним через структури матеріалу.
На структурних картонах Льон Icelite, Dali candido, Dali bianco, Tintоretto gesso, Tintоretto crema, Icelite canvas 1s, Sirio tela dark blue, Flora anice calla, Flora avorio із-за неоднорідності поверхні матеріалу тонер лягає нерівно, не вся поверхня запечатується.

Розмір
Допустима зміна розміру оригінал-макету в більшу або меншу сторону до 4 мм.
При друку на щільних паперах (від 250 г/м2) можливе неспівпадіння лиця та звороту до 2 мм
При постобробці (порізка в розмір) самоклеючих матеріалів /Raflatak, Ritrama/ у зв'язку з особливостями матеріалу при маленькому форматі виробу можливе невелика зміна розміру, нерівна порізка (перекіс, витягуванняб скручування).
Рекомендований мінімальний розмір виробу 70х70мм або плотерная порізка

Післядрукарські роботи
При порізці, вирубці, фальцювання - допустима похибка в точності до 4 мм. Замовлення з післядукарськими роботами (нестандарт, біговка, фальцювання, перфорація) без превью з нормами виконання, або без коментаря до замовлення виконуються на розсуд виконавця.
При УФ і гібридному лаку можливо відшелушивання і розтріскування лаку в місцях згинання.
При згинанні продукції (фальцювання, біговка + фальцювання) можливе розтріскування паперу в місцях згину
Діаметр отвору може відрізнятися в межах 0,5 мм
При фігурній та плоттерній порізці допустима похибка в точності до 1 мм.

Темний макет одного боку, світлий макет з другої сторони
Що може бути?
"Отмарывание" - перехід фарби із запечатаної боку аркуша на зворотний бік наступного відбитка.
Як цього уникнути?
- бажано робити лицьову сторону і оборотнюю в одній тональності;
- якщо все ж потрібен контраст лиця й обороту на папері 350грам (продукція візитки, календарики): рекомендуємо заламінувати темну сторону

Рамки по периметру вироби
Що може бути?
Похибка порізки становить до 3 мм в залежності від виду продукції, і потрапити точно в лінію різа практично неможливо. Тому рамка може вийти тохи кривою.
Як цього уникнути?
Робити рамки не тонше 5 мм, у цьому випадку асиметрія буде не так сильно кидатися в очі. Але краще уникати використання рамок по контуру макета.

Важліві елементи близько до ліній реза
Що може бути?
Через похибки порізки (приблизно 3мм) тексти, логотипи та інші елементи, розташовані близько до лінії різу, можуть зарізатися.
Як цього уникнути?
Правильно розташовувати важливі елементи макета не ближче 3 мм до лінії різу.

Однакові колонки в буклеті з фальцами в намотування
Що може бути?
Лінії фальца не співпадуть з візуальної розміткою макета.
Як цього уникнути?
Папір має свою товщину, тому сторона, яка загортається всередину, повинна бути на пару міліметрів коротше. При підготовці макету використовуйте шаблон «Буклет А4 з двома фальцами» з розділу «шаблони».

Заливці об'єкту наданий атрибут "overprint" (накладення)
Що може бути?
Через елемент буде просвічуватися всі об'єкти, розташовані під ним. Для білого об'єкта з overprint'му це означає, що його взагалі не буде видно.
Як цього уникнути?
У більшості випадків використання overprint'а можна уникнути, просто перефарбувавши об'єкт у бажаний колір.

Великі чорні заливки виконані однією фарбою
Що може бути?
Чорні плашки в одну фарбу виходять ненасиченими, практично сірими. Також, під час кольороподілу, всім векторним чорним елементам автоматично присвоюється атрибут overprint. Якщо під вашим чорним об'єктом розташовані яскраві картинки або різнокольорові елементи, чорний об'єкт буде мати неоднорідну заливку.
Як цього уникнути?
Великі чорні заливки правильно робити композитним чорним (C50 M50 Y50 K100).

Сірі заливки виконані змішанням CYAN MAGENTA YELLOW
Що може бути?
Заливка буде сірою з відтінком. Відтінок залежить від процентовок, які ви поставили.
Як цього уникнути?
Сірі заливки правильно робити чорним каналом. CMY можна додавати в менших кількостях. Наприклад: C30 M30 Y30 K70.

Дрібні тексти виконані в кілька фарб
Що може бути?
При друку допустимо несуміщення фарб в 0,2 мм. Так як товщина штрихів у дрібних текстах приблизно дорівнює величині несумісності, то візуально навколо текстів будуть помітні кольорові ореоли.
Як цього уникнути?
Ми друкуємо все в CMYK, тобто з використанням 4х фарб. У дрібних текстах потрібно намагатися використовувати не більше 2х фарб. Чорні тексти розміром до 16pt треба робити чистим чорним (C0 M0 Y0 K100).

Дрібні тексти зроблені растром
Що може бути?
Всі растрові зображення відправляються на кольороподіл з роздільною здатністю 300dpi. Дрібні тексти можуть бути погано читабельними, або можуть бути помітні пікселі.
Як цього уникнути?
Надавайте тексти у векторі. Векторні зображення цветоделятся з роздільною здатністю 1200dpi.

Дрібні білі тексти на темному фоні
Що може бути?
З причини несумісності фарб, білі тексти можуть погано читатися на фоні, складається їх 3х або 4х фарб.
Як цього уникнути?
У таких випадках, необхідно робити трепінг текстів і дрібних елементів.

Розмір зображення більш 300dpi
Що може бути?
Всі дрібні елементи, які були чіткими у вас на екрані, після друку будуть розпливчастими.
Як цього уникнути?
Так як растрові зображення відправляються на кольороподіл з роздільною здатністю 300dpi, то готуючи макет з таким дозволом, ви вже на екрані будете бачити кінцевий результат.

Брошура з великою кількістю сторінок
Що може бути?
Папір має свою товщину, тому в брошурах, скріплених на скобу, після порізки поля на центральних сторінках будуть менше, ніж на крайніх.
Як цього уникнути?
Потрібно враховувати зміщення сторінок, або робити поля більшими, щоб візуально різниця в полях не була дуже помітною.

Брошура на щільному папері
Що може бути?
Брошура буде самостійно розкриватися.
Як цього уникнути?
На щільному папері краще робити тільки обкладинку. Для середини брошури ідеально підходить папір не щільніше 150-170 г/м2.


Претензії НЕ приймаються до результатів виконання замовлення, якщо макет замовника містить:
Помилки правопису, в тому числі в макетах які узгоджені вами в друк, розроблені нашими дизайнерами
Не скориговані дефекти використовуваних зображень;
При перевірці файли перевіряються на наступні помилки:

  • Формат файлу;
  • Розмір макета;
  • Дозвіл;
  • Кольорова модель (тільки для растрових зображень);
  • Поля на виліт.

Растрові ілюстрації, включені в векторну графіку (формати AI, EPS, CDR, PDF), на відповідність технічним вимогам не перевіряються!
Розміщенне замовлення означає Вашу згоду з цими вимогами!